ASH hair-make TOKYO exclusive by Anna Sergiienko Сергиенко Анна



I have been doing modeling for ASH Hair-Make company in TOKYO for almost 2 years now.
You can not even imagine how fun it is to have a possibility to change your image completely for only one day shooting. ))) The guys in The Creative Team are so ACTIVE. They create cool and cute images for me based on company requests. We are real team. Everyone does his best. The Make up artist Enomoto always has an amazing color palette specially based on my type of face, but keeps saying that I am suitable to any image she creates. MAIN HAIR stylists Kawasaki and Taguchi bring fake hair of different styles and cuts, so I have an opportunity to change my hair every time. Sometimes we work with my real hair. Coloring and cut are important, so I am always curious what topic we are to cover.  We take several sets of pictures and I feel as if I was someone else.  They post these photos in different magazines, use them for hair contests and shows. It is a world of unreal reality. Complicated? Just check it out!

私はASHの髪を作るための東京のほぼ2年間今の会社のモデリング行ってきました。


あなたも、どんなに楽しいが完全に1日だけの撮影用のイメージを変更する可能性があるしていると想像することはできません。 )))クリエイティブチームのみんな、アクティブになります。彼らは私の会社の要求に基づいて、クールでかわいいイメージを作成します。私たちは本当にチーム。誰もが最高です。常に素晴らしいカラーパレットを特別な顔の私のタイプに基づいており、アーティストの榎本を確認しますが、私は彼女が作成するすべてのイメージに適していますと言っ保持します。ヘアスタイリスト、川崎、田口様々なスタイルと、カットが偽の髪をもたらす、主なので、機会が私の髪をするたびに変更する必要があります。時々 、私の本当の毛で動作します。ぬりえやカットが重要ですので、私はいつも何のトピック私たちがカバーしている好奇心旺盛です。我々の写真のいくつかのセットを取り、私には誰かと感じた。彼らは、さまざまな雑誌で、これらの写真を掲載ヘアコンテストやショーのために使用します。それは非現実的な現実の世界です。複雑な?ちょうどそれをチェックアウト!
For 2009 Milbon photo revolution


Some other pictures are coming VERY VERY SOON)))

No comments:

Post a Comment